PROCEDURA DOKONYWANIA PŁATNOŚCI ZA OBIADY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 42 W SZCZECINIE obowiązująca od dnia 1.09.2024r.
- Warunkiem korzystania z posiłków w stołówce szkolnej jest założenia konta Użytkownika w Aplikacji www.zamowposilek.pl.
- Rejestracja jest możliwa na stronie internetowej: https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
- W celu korzystania z Portalu konieczny jest z dostęp do Internetu za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, umożliwiającego przeprowadzenie poprawnego procesu rejestracji Użytkownika.
- Płatności za posiłki możliwe są̨ w dwóch formach, dostępnych po zarejestrowaniu i zalogowaniu się̨ w Aplikacji:
- płatność́ online ( koszt dokonania płatności 2,70 zł)
- przelew bankowy, wykonany ściśle według podanych w Aplikacji instrukcji dotyczącej numeru konta bankowego i tytułu przelewu.
- W przypadku potrzeby skorzystania z innej formy płatności należy skontaktować́ się̨ bezpośrednio z Intendentem Szkoły ( intendentsp42@op.pl ).
- Zamówienie posiłków jest możliwe do godz. 15:00, 1 dzień wcześniej, poprzez Aplikację www.zamowposilek.pl
- Anulowanie posiłków jest możliwe do godz. 15:00, 1 dzień wcześniej, poprzez Aplikację www.zamowposilek.pl
- Informacja o wysokości opłaty za obiady w danym miesiącu jest dostępna w Aplikacji po zalogowaniu.
- Cena za obiad wynosi 7,00 zł.
- Regulamin określający zasady korzystania z Portalu przez Użytkowników oraz warunki świadczenia usług przez Szkołę Podstawową nr 42 jest udostępniany na Portalu zamowposilek.pl.
- Wszelkie pytania można kierować do Intendenta Szkoły na adres: intendentsp42@op.pl.
Sporządził: Starszy Intendent Katarzyna Nosal