Procedura opłaty za obiady obowiązująca od 1.09.2024r.

PROCEDURA DOKONYWANIA PŁATNOŚCI ZA OBIADY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 42 W SZCZECINIE obowiązująca od dnia 1.09.2024r.

  1. Warunkiem korzystania z posiłków w stołówce szkolnej jest założenia konta Użytkownika w Aplikacji www.zamowposilek.pl.
  2. Rejestracja jest możliwa na stronie internetowej: https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
  3. W celu korzystania z Portalu konieczny jest z dostęp do Internetu za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, umożliwiającego przeprowadzenie poprawnego procesu rejestracji Użytkownika.
  4. Płatności za posiłki możliwe są̨ w dwóch formach, dostępnych po zarejestrowaniu i zalogowaniu się̨   w Aplikacji:
  • płatność́ online ( koszt dokonania płatności 2,70 zł)
  • przelew bankowy, wykonany ściśle według podanych w Aplikacji instrukcji dotyczącej numeru konta bankowego i tytułu przelewu.
  1. W przypadku potrzeby skorzystania z innej formy płatności należy skontaktować́ się̨ bezpośrednio z Intendentem Szkoły ( intendentsp42@op.pl ).
  2. Zamówienie posiłków jest możliwe do godz. 15:00, 1 dzień wcześniej, poprzez Aplikację www.zamowposilek.pl
  3. Anulowanie posiłków jest możliwe do godz. 15:00, 1 dzień wcześniej, poprzez Aplikację www.zamowposilek.pl
  4. Informacja o wysokości opłaty za obiady w danym miesiącu jest dostępna w Aplikacji po zalogowaniu.
  5. Cena za obiad wynosi 7,00 zł.
  6. Regulamin określający zasady korzystania z Portalu przez Użytkowników oraz warunki świadczenia usług przez Szkołę Podstawową nr 42 jest udostępniany na Portalu zamowposilek.pl.
  7. Wszelkie pytania można kierować do Intendenta Szkoły na adres: intendentsp42@op.pl.

Sporządził: Starszy Intendent Katarzyna Nosal